zondag 16 februari 2014

Mijn Droom

Dit is dus mijn blog. Of mijn droom, het is maar net hoe je het bekijkt. 

Mijn droom. Voor ik mijn droom kan verklaren moet ik eerst eens iets vertellen over mezelf. Ik ben een vlotte meid met een honger naar kennis. Daarom studeer ik momenteel met het doel een mooi diploma te hebben voor de Groensector, maar dat was niet bevredigend genoeg. Ik wou meer, meer weten, maar vooral meer over mezelf weten. Hoe ga je om met pijnlijke ervaringen? hoe kan ik mijn energie zo verdelen dat ik aan het einde van de dag met een goed gevoel naar bed ga? En waarom voelt er alsof er iets meer is dan alleen werken-eten-slapen? Wel dat ietsjes meer heb ik gevonden in spiritualiteit, in hekserij.

Voor mij was de ontdekking van hekserij iets ongelooflijks. Velen zeiden dat het iets is als thuiskomen, dat was niet het juiste woord voor mij. Lang heb ik gezocht naar iets dat bij mij hoorde, tot ik tot de ontdekking kwam dat als je echt wilt thuiskomen je iets je thuis moet maken. Dat is precies wat ik heb gedaan. En al ben ik nog lang niet klaar ik voel me goed in wat ik doe.

Waarom ik hier nu mee begin? Het was tijd voor iets nieuws. Een nieuw project. Maar ook omdat een godin  me de laatste dagen de oren van mijn hoofd zeurt. Dit is Maeve. Ze is een sterke, seksuele vrouw. Maeve weet precies wat ze wil. In een van de verhalen rond haar strijdt ze met een leger en een magische stier. Ze lijdt zware verliezen tijdens de strijd en gaat uiteindelijk verslagen en alleen naar huis. Toch blijft ze niet bij de pakken neer zitten. Ze beseft wat ze gegeven heeft, maar gaat verder met haar leven. Een prachtige godin, met prachtige verhalen.



Dus bij deze een nieuw avontuur.

Liefs Loena

Geen opmerkingen:

Een reactie posten