donderdag 12 juni 2014

Dromen

Iedereen droomt wel eens, soms van dat ene jurkje en soms van een bepaald doel. Ik ben niet anders dan de anderen. Als je alle hekserige dingen weghaalt, hou je bij mij vooral een meisje over dat anderen wilt helpen. Ander helpen, zonder zelf het plezier uit het oog te verlezen. En een meisje dat dromen na wil jagen. Dit blog was al een kleine droom, Carya was een grote droom, en over een paar jaar komt nog een grote droom. 

Langzaam neemt die nieuwe droom zijn plaats in het nestje waar de vorige net uit zijn gevlogen. En het ergste is dat het die dromen zijn die geniepig nestelen in de diepste hoeken van je wezen die je ooit moet verwezenlijken. Of ik ooit zou kunnen leven met het idee dat ik die kans heb laten varen en mijn droom niet heb nagejaagd, ik denk het niet. Het zou me verscheuren vanbinnen. Dus vanaf een paar weken ben ik begonnen met de kleinste voorbereidingen en vanbinnen geniet ik van de droom.

Voor die droom verwezenlijkt wordt zal er hier nog heel wat jaren gewerkt moeten worden. Niet alleen zal eerst de Carya cursus geschreven worden, ook mijn kennis en gebied zal uitgebreid worden. Oh ik heb er al zin in, ook al is het verwezenlijken nog jaren weg!

Maar nu eerst de laatste hoofdstukken van de cursus, een meeting en eventueel een Carya dag! Oh en tussendoor gaat het gewone leven ook door, binnenkort mag ik stage gaan doen! Zo spannend en zo druk en ach uiteindelijk gaat het allemaal goed komen, ik geloof er alvast in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten